Всеукраїнський урок- флешмоб#коженвмієдо Міжнародного днялюдей з порушенням мовлення

22 жовтня 2019 рік

Мета:

навчальна: розкрити учням зміст поняття «людина з порушеннями мовлення», «жестова мова», «шрифт Брайля», «емоджі», «засоби

альтернативної комунікації»; познайомити з відомими людьми із порушеннями мовлення; довести, що кожен з нас особистість; формувати толерантне ставлення до відмінностей; вчити правильно користуватися термінологією для

позначення інвалідності; вчити учнів встановлювати доброзичливі та

толерантні стосунки з іншими; навчати бачити спочатку людину, а потім її інвалідність;

розвивальна: розвивати вміння аналізувати матеріали з різних джерел

(ЗМІ, книги, фільми, мультфільми) про людей з порушеннями мовлення,

узагальнювати інформацію, робити висновки; розвивати самосвідомість та вміння бачити себе та інших такими, якими вони є насправді; розвивати терпимість та толерантне відношення до дітей з інвалідністю;

виховна: виховувати здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе; виховувати позитивне ставлення до людей з порушеннямимовлення; спонукати до виховання доброзичливості, чуйності, взаємоповаги, людяності, терпимості і небайдужості.

Учні 2 класу, класний керівник Івченко О.М., асистент вчителя Лишко Н.І.

/Files/images/3.7.jpg

/Files/images/3.8.jpg

/Files/images/3.9.jpg

/Files/images/4.0.jpg

/Files/images/4.1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 353

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

2019 - 2020 навчальний рік

Лист МОН України від 22.07.2019 № 1/9-471 "Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу"

Лист МОН України від 18.07.2019 № 1/9-462 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р."

Лист МОН України від 15.07.2019 № 4/1100-19 щодо запровадження нових форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Лист МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 "Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної оствіи у 2019/2020 н.р."

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році

Лист МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році"

Лист МОН України від 10.06.2019 № 1/9-365 "Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році"

Лист МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019-2020 н.р."

Дата останньої зміни 16 Вересня 2022

Цей сайт безкоштовний!