Всеукраїнський урок- флешмоб#коженвмієдо Міжнародного днялюдей з порушенням мовлення
22 жовтня 2019 рік
Мета:
навчальна: розкрити учням зміст поняття «людина з порушеннями мовлення», «жестова мова», «шрифт Брайля», «емоджі», «засоби
альтернативної комунікації»; познайомити з відомими людьми із порушеннями мовлення; довести, що кожен з нас особистість; формувати толерантне ставлення до відмінностей; вчити правильно користуватися термінологією для
позначення інвалідності; вчити учнів встановлювати доброзичливі та
толерантні стосунки з іншими; навчати бачити спочатку людину, а потім її інвалідність;
розвивальна: розвивати вміння аналізувати матеріали з різних джерел
(ЗМІ, книги, фільми, мультфільми) про людей з порушеннями мовлення,
узагальнювати інформацію, робити висновки; розвивати самосвідомість та вміння бачити себе та інших такими, якими вони є насправді; розвивати терпимість та толерантне відношення до дітей з інвалідністю;
виховна: виховувати здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе; виховувати позитивне ставлення до людей з порушеннямимовлення; спонукати до виховання доброзичливості, чуйності, взаємоповаги, людяності, терпимості і небайдужості.
Учні 2 класу, класний керівник Івченко О.М., асистент вчителя Лишко Н.І.
Коментарi