З метою поширення інформації, що має соціально значимий, некомерційний характер а саме – захист дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та сексуальної експлуатації, просимо Вас ознайомитися з соціальною рекламою.

На підставі листа Уповноваженого Президента України з прав дитини від 08.02.2021 №15/3-07/192 щодо розміщення соціальної реклами, за даними світового огляду впливу пандемії коронавірусу на дітей (David Wright/ COVID-19^expectation and Effects on children online, June 2020 ) в період карантину діти стали проводити на 80 % більше часу онлайн, значно почастішали випадки булінгу з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті збільшилась вдвічі. На жаль, в Україні такі випадки також почастішали.

Беручи до уваги вищевикладене, з метою поширення інформації, що має соціально значимий, некомерційний характер а саме – захист дітей від шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та сексуальної експлуатації, просимо Вас ознайомитися з соціальною рекламою.

За посиланнями:

Посилання 1

Посилання 2

Посилання 3

Кiлькiсть переглядiв: 105

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.