/Files/images/Свідоцтво про атестацію.jpg

Звіт директора Олексіївського НВК перед громадськістю

Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», відповідно Статуту школи, директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

Сьогодні я пропоную заслухати звіт директора Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ст. за 2016 -2017 н.р..

До звіту запрошені : колектив школи та філій, представники громадськості, рада школи, керівник ДНЗ,олова Смирновської сільської ради, начальник відділу овіти Смирновської с.р. голови ПК, батьки.

Нам потрібно обрати голову зборів та секретаря. Прошу пропозиції.

І. Зміна статусу школи.

З початку 2016 року школа перейшла у власність Смирновської сільської ради, з вересня 2016 року стала опорною, отримала філії Смирновську І-ІІ ст., Титовську І ст..(НВК), Зразківську І ст. (нвк) без контингенту.таке реформування було проведено лише в 34 школах України.

Це дало можливість:

1. Зберегти мережу освітніх закладів, убезпечити їх від подальшої оптимізації на декілька років.

2. Отримати стабільне фінансування. Зарплата виплачувалася без зривів, ми маємо 10 % доплату за престижність. Вперше за багато років школи отримали фінанси на ремонти як капітальні так і поточні.

Освітня субвенція надходила вчасно.2016 рік – 4.153 млн. 2017 – 3.999 млн. Всі витрати окрім зарплати бере на себе громада. Скорочень штатів чи соціальних програм не відбулося. Кадри поповнилися інженером електронником та механіком, відкрито гурток хореографії

3.Реально впливати на прийняття рішень про освіту. (Програма розвитку освіти на 2016 – 2019 роки).

4. Спростився процес прийняття рішень (виїзд команд, участь в конкурсах, нагальні проблеми).

Проблеми:

1.Відсутня повна нормативна база. Довелося самостійно розробляти Статут закладу, Положення про філію, посадові інструкції.

2. Став складнішим документообіг та звітування.

3. Кадровий потенціал громади в ряді питань недостатній.

ІІ. Матеріально – технічна база .

Позитивні зміни:

1.Суттєво поповнилося обладнання кабінетів фізики, хімії, біології, спортивного залу, та особливо кабінету інформатики (25 ПК, ММ дошка, ноутбук, меблі, програмне забезпечення), 2 телевізори.

2. Проведено ремонт в рамках проекту «пілот 24». (38 вікон, 8 дверей, туалет, пандуси, отмостка, вхід і тд.)

3. Завершено реконструкцію даху.

Негативні тенденції:

1. Затоплено ряд кабінетів та коридорів, їдальню та спортивну та актову зали, які тепер потребують ремонту. (не було б щастя, так нещастя допомогло).

2. 40 річна будівля школи потребує утеплення , зміни вікон.

Перспективи:

1. Розпочати ремонт 5 кабінетів за кошти С.Р.

2. Розроблено проекти заміни вікон та ремонту спортивної зали та їдальні.

3. Подано матеріали на конкурс грантів від ЄБРФ. На утеплення.

4. Подано матеріали на конкурс грантів від міжнародних донорів.

5. За рахунок благодійного фонду зібрано 19085 гривень на поточний ремонт.

6. Закуплено фарбу та частину матеріалів для поточного ремонту.

ІІІ. Кадрове забезпечення.

Школа добре забезпечена кадрами.

Всього вчителів – 49/24.

Спеціалістів – 10/2

ІІ категорія - 6/3

І категорія 22/10

Вища категорія -11/9

Старший вчитель –6/6

Вчитель – методист – 4/4

Практично всі предмети читають фахівці. (Окрім трудового навчання та географії. Пройшли курси).

Проведено атестацію кадрів. Атестувалися колеги тільки з опорного закладу та вихователі . Атестація пройшла організовано, без зривів , за планом, рішення прийняті одноголосно та не оскаржувалися. Всі колеги, що атестуються пройшли необхідні курси.

Вчителі школи брали участь в семінарах на базі шкіл району та самі проводити такі ж семінари.

В цьому році використовувалися і не традиційні форми навчання. Влика група педагогів відвідала Балабіно , та познайомилася з досвідом колег.« Пілот 24» - навчання директора та 2 колег. 4 триденних виїзди до Києва та насичене спілкування з колегами та модераторами та коучами проекту. 2 семінари (децентралізація та інклюзія) та 2 міжнародні конференції, в яких я особисто брав участь. В українсько – шведській конференції саме мене було обрано для презентації досвіду перших кроків опорних шкіл в ОТГ.

ІV. Комунальне забезпечення закладу.

1. Тепловий режим забезпечувався в повній мірі.

2. Водопостачання без особливих зривів.

3. Харчування на базі ПП Івахно. Сума виросла з 10 до 14 гривень Покращити якісь і різноманіття не вдалося, але хоча б зберегти вдалося. Кількість категорій на харчування за рахунок бюджету СР – одна з найбільших. 1 – 4 класи – всі учні., сироти, інваліди, малозабезпечені, діти учасників бойових дій. Проблема в тому , що не всі бажають їсти. Контрольна закупка представниками ради школи засвідчила добру якість страв.

4. Підвезення. 4 транспортних одиниці. Проведено без особливих зривів. Дизпаливо постачається вчасно. Медогляд, техогляд проводиться, механік і медсестра. Проводять відповідну роботу по допуску.

5. Головною проблемою був санітарний режим школи через ремонтні роботи. Вдалося локалізувати та не допустити великих зривів навчального процесу, та впровадження карантину. Подяка колективу школи за «мужність та героїзм».

V.Контингент учнів.

В школі в цілому навчається 301 учень. В опорному закладі 200.(198 – 202). Середня наповнюваність по Олексіївці – 18 учнів.По Смирновській філії – 9.5.Суттєві витрати. 1 квартал 2017 року витрати на 1 учня по Олексіївській ЗОШ – 3,252гр, по Смирновськів філії – 4,396гр.Більше на 35 %.

Навчанням охоплено всіх учнів мікрорайону. 2 учня навчаються індивідуально в Олексіївській ЗОШ - Холод О. 8 кл та Ярмак О. 11 клас. 1 учень - індивідуально навчається в Смирновській філії – Мартиросов - підготовчий клас. Організовувати інклюзій не навчання для них вважаю за недоцільне через нозології та віддаленість від школи.

Проблема – зменшення контингенту учнів. Особливо через те , що частина випускників школи , а особливо філій не продовжує навчання в 10 класі.

VІ.Результативність навчання.

Всі учні перевідних класів переведені до наступного класу, учні 9 класів склали ДПА та випущені зі школи. Свідоцтв з відзнакою немає. Учні 11 класу складають ЗНО та ДПА. Є претенденти на Золоту медаль. Результати ЗНО не відомі. Для учнів 10 класу введено профільне навчання відповідно потребам і запитам батьків та учнів: поглиблене вивчення математики та української філології.

З вересня 2016 по травень 2017 року учні Олексіївської школи брали активну участь у інтелектуальних та творчих конкурсах, конференціях.

У районній олімпіаді Олексіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів посіла третє місце за кількістю набраних балів і за відсотком переможців (41% переможців від кількості учасників) із 9 шкіл району (266 учасників). Всього приймали участь 44 школяра, з них посіло І місце – 2, ІІ – 6, ІІІ – 10.

Переможцями ІІ (районного) етапу Всеукраїнських, міжрегіональних і обласних учнівських олімпіад у 2016-2017 навчальному році стали:

Українська мова

Дорошенко Вікторія, 8 клас - ІІІ місце;

Вакасова Каріна, 10 клас - ІІІ місце;

Кириченко Вікторія,11 клас - ІІ місце;

Англійська мова

Бєлов Дмитро, 8 клас - ІІІ місце;

Історія

Кривик Юлія, 9 клас – ІІІ місце;

Гавриленко Каріна, 11 клас – ІІ місце;

Правознавство

Кривик Юлія, 9 клас – ІІ місце;

Гриньова Каріна, 10 клас – ІІІ місце;

Гавриленко Каріна, 11 клас – І місце;

Математика

Дорошенко Вікторія, 8 клас – ІІІ місце;

Бєлов Дмитро, 8 клас – ІІІ місце;

Географія

Гавриленко Каріна, 11 клас – ІІ місце;

Біологія

Дорошенко Вікторія, 8 клас – ІІ місце;

Дорошенко Діана, 11 клас – ІІІ місце;

Труди

Напрягло Роман, 9 клас – ІІ місце;

Фізичне виховання

Бєлов Дмитро, 8 клас – ІІІ місце;

Гриньова Каріна, 10 клас – І місце;

Троє старшокласників захищали честь школи та району на обласному рівні:

Правознавство: Гавриленко К., 10 клас;

Біологія: Дорошенко В., 8 клас;

Фізична культура: Гриньова К., 10 клас.

Вихованці Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів активно приймали участь в різноманітних конкурсах:

Районні:

Конкурс ім.. Шевченка – Савіська А., 6 клас, ІІ місце;

Конкурс ім.. Яцика - Кириченко В., 11 клас, І місце;

Дорошенко П., 5 клас, ІІІ місце;

Обласні:

Конкурс ім.. Шевченка – Савіська А., 6 клас, ІV місце;

Конкурс ім.. Яцика - Кириченко В., 11 клас, ІV місце;

Щороку приймаємо активну участь у всеукраїнських конкурсах:

З української мови «Соняшник»;

з англійської мови «Грінвіч»;

з інформатики «Бобер»;

з математики «Кенгуру»;

з природознавства « Колосок» , «Геліантус».

Учні 2 класу здобули перемогу у конкурсі «Весела абетка», класовод Ставицька Л.О.

Нові форми роботи -

Конкурс «Моральний вчинок» - Савіська А., 6 клас – ІІ місце;

Конкурс малюнків «Здай кров заради життя»» Куртєва К.- переможець;

Команда семикласників від Олексіївської ЗОШ була учасником обласного форуму біологів, екологів «З природою в серці».

Двоє школярів приймали участь у всеукраїнському конкурсі «Непізнана історія мого краю», за що відзначені дипломами. Вперше спробували свої сили в обласному конкурсі ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив» у 2017р. та посіли ІІ місце (Чухно Софія).

Напрягло Вікторія та Чухно Софія стали призерами вікторини, яку проводила газета «Рідний край».

Зусиллями співпраці вчителів (Котенко А.Л., Ставицька Л.О., Сингур А.І.) та учнів 11 класу вибороли ІІІ місце в конкурсі «Антикорупційний урок».

Фік Л.М. має 2 публікації у фаховому журналі «Англійська мова та література».

VІІ.Методична робота

Для учнів 10 класу введено профільне навчання відповідно потребам і запитам батьків та учнів: поглиблене вивчення математики та української філології.

Протягом навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання науково-методичної проблемної теми: «Створення умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та формування конкурентноспроможного учня в умовах модернізації навчально – виховного процесу».

Оновлено форму та зміст проведення педрад. Фасилітаційні сесії, «світове кафе».Спільні для всього колективу.Тематика педрад:

Робота Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів в умовах децентралізації та створення опорних шкіл (Котенко А.Л)

Затвердження плану роботи школи, бібліотеки,психолога

2.Освітня реформа. Нова школа (Котенко А.Л., Калашникова Т.І., Івченко Н.Ф., Ставицька Л.О.) (на базі Смирновської філії)

3. Розвиток критичного мислення на уроках історії (Котенко А.Л., Калашникова Т.І., Стецюн Т.І.)

4.Тренінг «Ключові компетентності школярів» (Калашникова Т.І.)

Педради були актуальними та результативними, досягали своєї мети, спонукали до дії.

У 2016-2017 н.р. атестаційна комісія І рівня Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ст. провела атестацію п’яти працівників Олексіївської ЗОШ І-ІІІ ст., двох ДНЗ «Колосок» та одного вихователя Зразківської філії, які підтвердили та підвищили свої категорії і звання.

Реалізований план курсової перепідготовки при ЗОІППО. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію 7 вчителів школи.

У школі працювало 4 методичних об’єднання: вчителів 1-4 класів, вчителів гуманітарного циклу, вчителів природниче - математичного циклу та класних керівників. На них ішло обговорення проблем навчально – виховного процесу, обмін досвідом.

У районному конкурсі «Учитель року» участі не приймали. Не дивлячись на зміни у методичній структурі району, всі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях. Крім того, Білан О.І. є керівником постійно-діючого семінару вчителів фізичної культури, Івченко Н.Ф. очолювала методобєднання заступників із виховної роботи. Особлива увага протягом поточного навчального року зверталася на роботу з молодим спеціалістом – учителем математики Беляєвим В.О.. Було організовано взаємовідвідування уроків, проведено ряд консультацій.

У навчальному закладі продовжується процес інформатизації. У цьому році вчителі удосконалили вміння користування мультимедійною дошкою, освоїли нові програми, проводили відкриті уроки на рівні району та школи. Не достатньо.

Проблеми

Незацікавленість школярів у навчанні, відсутність мотивації до навчання

Складний програмовий матеріал

Перевага теоретичного матеріалу над практичним

Не фінансуються предмети варіативної складової

Низька участь у конференціях, МАНах

Формальна робота шкільних методобєднань

Пропозиції:

Виносити на засідання шкільних методичних структур актуальні питання сучасної освіти, методики викладання предметів, що дало б можливість усунути прогалини в знаннях педагогів

Ширше залучати педагогів до публікацій в професійних виданнях та на сайтах.

Використовувати інноваційні технології з метою підвищення якості навчально-виховного процесу.

Залучати вчителів до активної участі у конкурсах наукових напрямків

Створити новий формат діяльності шкільних МО – 2 динамічні групи: «Змішаного навчання» та «Критичного мислення»

VІІІ.Виховна робота

Метою виховання в українській школі є формування морально-духовноїжиттєвокомпетентноїособистості, яка успішносамореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Педагогічний колектив школи ініціює та підтримує участь школярів у позакласних, шкільних, районних, обласних, всеукраїнських заходах.

Так у школі було проведено: Свято першого та останнього дзвінка, День визволення села та району від німецько-фашистських загарбників (конкурси: сучасної патріотичної пісні, презентацій до дня визволення, легкоатлетична спартакіада), концерт-вшанування працівників освіти; конкурсна програма«Сучасної української патріотичної пісні» до Дня козацтва; прийом в козачата учнів 2 класу, «Козацькі забави»; спортивно-патріотичні змагання до Дня захисника Вітчизни; ранки та конкурсні програми в трьох групах до Нового року; вітання до 8 Березня; «Свято Букваря», конкурс декоративно- ужиткового мистецтва «Знай і люби свій край», зустріч з прикордонниками міста Бердянська, урочисте свято до річниці виводу військ з Афганістану, зустріч з воїнами афганцями та АТО; святкування дня народження М.Ф.Карацупи; дня Примирення та дня Перемоги; свято прощання з початковою школою; урочисте вручення свідоцтв учням 9 класу.

Висловлюємо щиру вдячність батькам, вчителям та учням, що брали участь у волонтерстьких акціях «Допоможемо Авдіївці», «Солодощі солдату», «Від серця до серця», «Великодній кошик солдату». Учні 11 класу їздили з концертною програмою для воїнів АТО, що дислокуються в селі Трудове та місті Бердянську.

Організовано поїздки в м.Запоріжжя на День Святого Миколая (циркову програму); до Дня захисту дітей на острів Хортиця; в театр юного глядача міста Запоріжжя на виставу «Моя країна Україна»; на дитячий розважальний майданчик.

На зимових канікулах діти та дорослі мали змогу 10 днів відпочити в Карпатах.

На весняних канікулах організовано поїздку в Вінницю, на літніх канікулах планується відвідати Одесу.

В школі діє підтримка обдарованих дітей «Учень року» в номінаціях цього року стали переможцями «Інтелектуал»- Кириченко Вікторія; «Спортсмен»- Гриньова Карина; «Громадський діяч»- Напрягло Вікторія; «Турист»- Бєлов Дмитро; «Волонтер»- Ганенко Кіра;«Художник»- Куртєва Каріна; «Артист»- Чухно Софія; абсолютним переможцем «Гран-прі» стала Дорошенко Вікторія.

Педагогічний колектив школи створює такий виховний простір, де учні можуть проявити себе. Це

Регіональний конкурс Дружин юних рятівників – ІІІ місце збірна команда школи 8-10кл. (Кер. Котенко О.М.)

В обласних заходах

- конкурс ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив» 11 клЧухно С.- ІІ місце (кер. Івченко Н.Ф., Лисенко Н.В.)

- форум екологів 7 кл. Заліська Д., Білан І., Федорова Д.- грамота департаменту освіти(кер.Білан Н.С.)

- конкурс літературної творчості «Моральний вчинок» 6 кл. Савіська А. ІІ місце (кер.Большова С.В.)

- конкурс малюнків «Здай кров заради життя» 5 клас Куртєва К. – ІІІ місце (кер. Івченко Н.Ф.);

«Мирне небо» 8 кл. Дорошенко В., Кононенко Є.- участь.

«Охорона праці очима дітей» Дорошенко Є.-участь

Так у Всеукраїнських заходах

- від «Веселої абетки» «Знавці творчості А.Григорука» - 2 клас - переможці

- природничий «Колосок» 7 клас Заліська Д. ФедороваД. (Білан Н.С.) -ІІ місце

- учні 7 класу підтримали проект «Компола»

-антикорупційної рекламиучні 11 класу Кириченко Вікторія Липосавицька Анастасія (керівники Івченко Н.Ф., Ставицька Л.М., Сингур А.І.. Котенко А.Л.) – ІІІ місце

- екологічний конкурс «Вода – джерело життя» учні 1, 2, 4 класів: Дорошенко Матвій, Москаленко Каміла, Напрягло Діана - участь

- «Визначні постаті моєї місцевості»10 кл.Вакасова Карина та «Непізнана історія мого краю» Кириченко Я.- участь

Результативними є спортивні та туристичні досягнення учнів школи. Спартакіада – 2. Спартакіада вчителів – беззаперечні лідери.

Назва змагання Місце проведення Результат Учасники
Обласні змагання з туризму в закритих приміщеннях м. Запоріжжя ІІ місце в команді І місце змішана зв’язка Бєлов, Дорошенко, Сингур, Липосавицька, Заліська, Федорова,
Районні змагання з туризму в закритих приміщеннях с. Олексіївка І місце старша група( Котенко), ІІ старша група(Білан), І мол., (Білан) Бєлов, Дорошенко, Сингур, Липосавицька, Заліська, Федорова, Гандак , Рула
Обласні змагання з туризму м. Запоріжжя ІІ місце старша група( Котенко), ІІІ середня група(Білан) Гриньова, Ходирьова, Кириченко, Лисенко, Напрягло, Липосавицька, Коломоєць.
Районні змагання з туризму смт. Більмак ІІ місце старша група (Котенко) ІІІ старша група(Білан) І молодша група(Білан)
Районна олімпіада з фізичної культури смт. Більмак І місце Гриньова
Обласна олімпіада з фізичної культури м. Запоріжжя 6 місце Гриньова
Шкільні змагання «легкоатлетична спартакіада» с. Олексіївка Учні школи
Шкільні змагання з тенісу с. Олексіївка Відбір на районні змагання Літош, Лисун, Гриньова
Районні змагання з тенісу смт. Більмак ІІ командне місце Літош, Лисун, Гриньова
Районні змагання з легкої атлетики смт. Більмак ІІ командне місце
Районні змагання з баскетболу смт. Більмак ІІ командне місце і хлопці і дівчата
Обласні змагання з волейболу м. Запоріжжя Гриньова, Липосавицька, Бараніченко
Районні змагання з волейболу смт. Більмак І місце дівчата, ІІ міс., хлопці двічі

В цьому році вперше відкрито в школі хореографічний гурток, який відвідують 21 учень 1-4 класів та 4 учні 7-10 класів.

Зайнятість у гуртках:

Художня самодіяльність (постійно) – 10 учнів

Туристичний-45

Ігрові види спорту-20

Музична школа (Андріївка)- 8

Художня школа (Більмак)-1

Дзюдо - 8

Посилено профорієнтаційну роботу з старшокласниками, відбулися зустрічі з викладачами вищих учбових закладів різних рівнів акредитації та були запрошені в школу працівники різних професій.

ІХ.Превентивне вихованняпосідає важливе місце в системі виховної роботи нашої школи.

Цепрофілактика правопорушень, утвердження здорового способу життя, формування відповідальної поведінки.

Крім уроків, діти охоплені заняттями в гуртках, спортивних секціях, музичній і художній школах. Незважаючи на це, серед учнів мають місце факти паління, вживання алкоголю, хуліганства і крадіжок. Як цього уникнути? Перш за все усунути причини і умови, які сприяють такій поведінці.

Необхідно замислитись над тим, наявність яких моральних якостей може стати «гальмом» на шляху вчинення школярами негативних вчинків. На заваді поширенню паління, вживанню алкоголю може стати вироблене у школярів розуміння їх шкідливості для власного здоров’я , несхильність до аморальних вчинків, повага до себе та інших. Як педагог може переконати учня початкових класів у шкідливості алкоголю і паління, коли кожен третій із них хизується тим, що вже тато або мама пригощали їх пивом, вином або горілкою, не кажучи про те, що часто син або донька є свідками зловживання алкоголем їх батьками.

Чи задумувалися дорослі над тим, що буде далі з їх чадом-другокласником, якому вже подобається солодке вино?

А чи буде поважати син вчителів, дорослих взагалі, коли батьки самі їх не поважають? Отже, треба починати з себе, бо діти копіюють модель поведінки своїх батьків.

Потребує особливої уваги проблема виховання у школярів поваги до тих, хто стоїть на охороні закону. З цією метою слід частіше організовувати зустрічі з працівниками правоохоронних органів, навіть відвідувати місця їх роботи.

Ми зловживаємо словесними методами впливу, що призводить до зайвого моралізування, якого так не терплять учні. Нерідко вони у певних ситуаціях діють неправомірно, бо не мають досвіду, а теоретичні знання не спрацьовують. Тому їх частіше треба ставити в ситуації вибору того чи іншого типу поведінки, організовуючи ділові та рольові ігри.

У нас 4 учнів, які перебувають на внутрішньошкільному обліку, на обліку в кримінальній міліції, за кожним з них закріплений класний керівник і психолог. Ці школярі впродовж навчального року неодноразово скоювали правопорушення, в т. ч. крадіжки грошей, шкільного майна. Як правило, це діти з сімей, де батьки ігнорували й ігнорують поради педагогів,тим самим тепер не мають належного впливу на своїх синів.

Серед активних та дієвих форм робот з профілактики правопорушень і оволодіння певними знаннями є години спілкування, виставка стіннівок та малюнків «Скажемо насильству– ні!», «Права дитини».

Х.Безпека життєдіяльності.

Травмування працівників школи не допущено. 1 учень травмувався в школі ( Крутько Р. 8 клас) в результаті бійки. 3 учні травмовані вдома.

Звіт про використані кошти благодійного батьківського фонду

Кiлькiсть переглядiв: 1443

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

2019 - 2020 навчальний рік

Лист МОН України від 22.07.2019 № 1/9-471 "Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу"

Лист МОН України від 18.07.2019 № 1/9-462 "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019/2020 н.р."

Лист МОН України від 15.07.2019 № 4/1100-19 щодо запровадження нових форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Лист МОН України від 02.07.2019 № 1/9-419 "Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної оствіи у 2019/2020 н.р."

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році

Лист МОН України від 01.07.2019 № 1/11-5966 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році"

Лист МОН України від 10.06.2019 № 1/9-365 "Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році"

Лист МОН України від 26.06.2019 № 1/9-409 "Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання в закладах освіти у 2019-2020 н.р."

Дата останньої зміни 16 Вересня 2022

Цей сайт безкоштовний!